torsdag 13 januari 2011

Tänk om...







min koloni såg ut så här.

7 kommentarer:

Jo sa...

Är inte det en kolonilott i din närhet? :) Jag känner igen den och den är en dröm! Men de är å andra sidan din också! :)

litet hus sa...

jag säger bara KÖKSTRÄDGÅRDEN!

maria sa...

Varför då? Inget fel på den befintliga ;)

Kollobarnet sa...

Det är från Järnvägsmännens koloni, Lisas fina koloniområde!

Små steg till ett enklare liv sa...

Första tanken som slog mig var att Din koloni redan är så fin.Plantera bara lite mera så har Du det såhär 'lummigt'ljuvligt!!!Precis vad jag behövde denna snöiga dag!!!
kram *piah*

Kollobarnet sa...

Underbart tips, att odla mer!! Jag längtar efter att kunna putta ner lite mer i trädgården.

Danette sa...

Jag önskar precis en sådan också! Vad kul att hitta dig igen förresten. Ha det gott tills vi ses, var än det blir!