lördag 6 mars 2010

Ny i familjen


Nu har vi skaffat oss grävhjälp till sommaren!

10 kommentarer:

johanna sa...

men så fin, jag ångrar mig och åååhhar lite

Små steg till ett enklare liv sa...

Så söööt såååå!!!
Skulle också vilja ha grävhjälp till våren!!! kram *piah*

lisa sa...

Djurhatare som jag är, måste jag ändå erkänna att det här var det gulligaste jag sett på länge!

MOXY sa...

Vilken sötis....

maria sa...

She's adorable!

Jo sa...

Vilken raring! :)

Loppan Lorum sa...

Jisses nu blev jag valpsjuk! Längtar till maj när vi förhoppningsvis får hem vår nästa :)

Textil stil sa...

Sicken going!!! hör av dig om du behöver hundvakt i framtiden...jag o framför allt pojkarna ställer gärna upp!

Loppan Lorum sa...

Glömde fråga förut, men visst är det en bostonterrier? Vår nya valp blir en Staffordshire Bullterrier, den engelska varianten alltså. Betydligt mindre än den amerikanska staffen ;)

Krutrut-Lisa sa...

Hemskans så söt er nya grävskopa är! Jag har många ggr varit inne på bostonterriern & vem vet om det inte blir en mindre ras nästa gång? Ddber är fina men rassjukdomarna gör att man kan blekna av rädsla, tur att mina flickor har varit friska individer. Tack snälla för dina rader hos mig. Nu hittar vi ju hem till er & Kerstin. Ser fram att se henne i våren.

KRAM LISA