tisdag 21 april 2009

Lycka

Idag är jag så glad så glad. Mina Silverax är räddade!! När jag grävde för växthuset hittade vi bara lite rotklumpar här och där och jag var rädd för att mina barn försvunnit men de har klarat sig och står nu tillfälligt vid komposten. Min Kungsängslilja jag fick från en fågel förra året har också kommit upp, kanske den blommar nästa vecka? allt detta har jag firat med en ugnspannkaka idag!

Imorgon blir det trätrall till balkongen i lägenheten mer om detta senare! 

3 kommentarer:

litet hus sa...

åh hurra Anna, vilken lycka! gick och tyckte synd om dig hela söndagen för du såg så förtvivlad ut när du kom på att dom var borta.
och så ugnspannkaka på det! halleluja!

Peter sa...

Hur kan man fira när ostronörten fortfarande är borta? Vilket svek mot både mig och Karin.

lisa sa...

Tur!